Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Lange kok Zwolle. Meer weten? Ontdek meer
Cas
21 jun 2026 om 22:59
eten was echt meer dan prima. nasi met babi pangang en foeyonghai. echt lekker en ook nog goed warm. verbeterpunt is de bezorgtijd, dat was 20 minuten te laat, maar dat maakte het eten weer goed.
Thijs
9 jun 2026 om 20:28
Altijd lekker!!!
Gert
2 jun 2026 om 20:20
uur te laat geleverd. eten lauw. kroepoek in duizend stukjes. sate saus verbrand. Bij bellen zeggen ze sorry en zet maar even in de magnetron. Ik heb van boosheid opgehangen. Niet bij bestellen mensen echt maar dan ook echt zonde van je geld!!!!!!!!!
Egbert
29 mei 2026 om 20:52
altijd goede kwaliteit..
cor
28 mei 2026 om 19:32
sambal vergeten
Joan
19 mei 2026 om 21:01
Erg lekker
Gert
9 mei 2026 om 20:52
Had echt beter gekund, bezorging duurde echt lang waardoor het eten koud werd bezorgd. Bami zat overigens weinig in.
Sheray
28 apr 2026 om 21:53
Het duurde bijna anderhalf uur voordat er bezorgd werd
Lubbetje
27 apr 2026 om 22:30
snel geleverd en het smaakte heerlijk
Leen
26 apr 2026 om 20:53
vlot, lekker en warm
Leen
15 apr 2026 om 20:18
warm, lekker en op tijd (eigenlijk te vroeg)